Hoppa till innehåll

Billiga RCA-kablar hanne/hanne

3var på detta ämne

#1 dj christian

Medlem

• Medlem
  • PipPip
  • 77 Inlägg:

Skickat 2012-02-14 - 19:09

Vart kan jag köpa billigt med bra kvalitet? Känner inte att Musikbörsen/4Sound i min stad är direkt billiga på just sådant.

Tack på förhand!

#2 oioioi

Veteran

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 044 Inlägg:

Skickat 2012-02-14 - 21:45

Kan du väl köpa var som helst? Typ elgiganterna, Teknikmagasinet, radiohandlaren, Clas Ohlson etc.

#3 dj christian

Medlem

• Medlem
  • PipPip
  • 77 Inlägg:

Skickat 2012-02-16 - 20:21

Visa inläggoioioi, den 2012-02-14 - 21:45, sa:

Kan du väl köpa var som helst? Typ elgiganterna, Teknikmagasinet, radiohandlaren, Clas Ohlson etc.

Är det något speciellt märke du kan rekommendera? Jag letar inte efter det typiska lakritssnöret och det ska inte kosta mer än några hundralappar som mest. Är Klotz bra?

#4 Claes

Yoda

• Medlem
  • PipPipPip
  • 19 274 Inlägg:

Skickat 2012-02-16 - 23:01

Klotz brukar vara bra. :)
Det viktigaste när det gäller RCA-kablar, är hur bra skärmen i kablarna är. Eftersom det är obalanserat, så behöver skärmen vara tät för att släppa igenom så lite störnngar som möjligt.
Claes Holmerup, Återförsäljare av musikstudioutrustning
Gå till webshoppen för aktuella fabrikat (får inte plats i signaturen enligt forumreglerna efter uppdateringen av forumet...)
Firman: Holmerup Musik & Data - även på Facebook :)
Testsiten - med testinspelningar av f.n. 127 olika mickar, se även
Facebook-sidan

1 person(er) läser just nu detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Senaste låtarna

Senaste numret

Studio 4-12 (pdf) för 49 kr
Nystart för Studios mixningsskola Mixologi - nu börjar fortsättningen! Intervjun: Molotov Jive & Sylvia Massy, Samarbete på nätet: Hellvalla Burn gör allt på nätet, Musikerns guide till Izettle + massor av tester!

Senaste blogginläggen