maxmaxmax, den 1 October 2006, 09:48, sa:
Gillade förra bättre när refrängen hade rakt trumkomp.
Tjingeling tråden!
Nu börjar det låta som jag la grejjerna från början... nu ska bara dede tidigarelägga sång och gitarrsolo 5/64 till, så sitter det som en smäck
Max^3: Det är festligt, man kan faktiskt diskutera var ettan ligger i den här låten. Jag har hela tiden upplevt att den börjar på upptakt, jag tror inte du upplever det, och jag har oxå bollat filer fram o tillbaks med dede. Jag tycker sången ligger rakt nu, alltså snett i den version du recenserade först. Det är nu låten är rak liksom...
Annars; om jag ställer frågan öppet: Du gillar inte sången. Jag la den med ganska lågmäld approach. Hur skulle du vilja ha den istället? Tyska primalvrål? Kvinnlig sopran? Eller skulle du inte vilja ha sång alls? Vore lite kul om du oxå tittade till "The Right To Be Human" (se min signatur), den är liknande men annorlunda. Gillar du inte den heller, så gillar du helt enkelt inte min röst - och då är det som det är. Smaken är som baken.
En detalj till: Du kommenterade gitarrerna, gäller det bara gitarrsolot bakom "jag viiiissaaaaaar" (som jag TJATAT dit, dede är oxå tveksam

) eller även gitarrerna i de tidiga verserna?
Burnin Sven: Svampar var det... Det där med finurlighet låter bra. Påt igen, jajjemen.
equality: Jodå, avantgarde tycker jag är en god beskrivning med:)
Hellpig: haha, kul att du kommenterar tungspets-rrrrrr-en. Det är mycket medvetet, jag har märkt att jag låter sluddrig ibland, den här gången sökte jag motverka det. Det kan ha blivit överdrivet teatraliskt men jag tror det får vara.
TordA: Tango tar vi till jul!
MrDweeb: Tack för lyssningen! Jag kan inte heller nåt om det här, och det kanske är bra
Goa kommentarer gubbar! Fortsätt såga och hejja! Det kommer nog en version 7 (eller nåt) så fort dede vaknar!