1 Red mohikan:
I mitt tycke det bästa bidraget. Först kom jag att tänka på Sober från Skinnskatteberg (Nobelpriset till den som vet vad sångaren Jimmie gör nuförtiden), men när jag tänkte efter lite så slog det mig att det är en låt från No Fun At Alls Vision eller den Touchdown-demon (Jimmy sjunger på bägge) den påminner mig om. Alltså, jag menar absolut inte att att låten skulle vara snodd, bara att den påminner om det Anyway, bra ljud, det märks att det är ett band och inte en person (om jag har har fel blir jag väldigt förvånad och imponerad). Jag har lust att höra mer av de här, jättebra.
2 Punkrock dynamite:
Skön refräng och skön låt.
4 Me I decay:
Vokalmässigt låter det gamla Charta blandat med New Model Army. Snygga samplingar. Inte riktigt det jag lyssnar på vanligtvis, men klart bra röst och bra producerat.
9 Dödsknark
Kunde lätt varit med på nån av Really fast-platterna. Pluspoäng för låtnamnet.
10 Sliter i din skitiga fabrik
Skitbra. Precis lagom tempo och snygga slingor. Om det är 1 sak jag skulle vilja ändra på så är det att slänga dit ett ”Jag SKITER i din skitiga fabrik” i sista textraden
11 Fuck you
99 luftballons meets Teddybears. . typ.
12 We don´t care.
Coolt drag att satsa på Garage-vågen. Bra röst. Här finns attityden, rätt nivåer på allt. Låter betydligt mer LP än MP3.
18 Punkrock girl
Alltså den här flirten med Ramones funkar inte på mig här. Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR Ramones men den här flirten har gjorts såååå många gånger förut. Skönt driv i låten annars, men inte min kopp, alltför tralligt och glatt. Jag gillar inte rösten, sorry. Snygg ride .
20 Levande begravd:
Funkar och svänger. Såklart att man måste nämna herr Thåström. Åka bil-vibbar, Vallh..??
8 poäng till bidrag nummer 1
6 poäng till bidrag nummer 10
4 poäng till bidrag nummer 20
3 poäng till bidrag nummer 12
2 poäng till bidrag nummer 2
1 poäng till bidrag nummer 4

Hjälp