CITAT (SafeHouse @ 2008-11-12, 21:17)

Appropå det där med maskiner som skapar musik, klart att det finns

Har en i klassen som programmerat fram en slumpgenerator som helt utav sig själv slumpar fram toner för gitarr, piano, och bas. Dessutom gör det trumkomp! Inte direkt fängslande musik kanske, det blir rätt osammanhängande och skumt, men ändå! Musik

Haha, en sådan skall jag också ta och programmera! Fan vad roligt haha!.
Musik jag hatar/avskyr (verkligen):
-Gangstahiphopare som sjunger "nigga" i varannan mening. Är så grymt barnsligt. Tänk er motsatt: "Jag är en tuff viting, jag och mina vitingpolare dricker starköl och snusar viting viting, som en riktig svenne viting homeboy, joejoe mina vita brorsor med volvo och radhus jaojao"
-Gangstahiphopare som vill verka gulliga och drar på extrem autotune så rösten låter som den är spelad av en synth
-Techno, dance och hiphop där rösten är pitchad 200% för att låga "gullig"
-Meningslös bratpop/techno och övrigt skit man tvingas höra på krogen *gööh*
-Övrig komversiell pop/techno/hiphop/hästfoder man tvingas höra på, gööh. Hatar verkligen artister som inte ÄR ARTISTER ELLER MUSIKER! SOM BARA ÄR EN IMAGE LIKSOM, typ alla amerikanska (och svenska?) artister som gått från pop, till techno, till hiphop och tillbaka efter det som är populärt på musikbolaget. Hur fan kan dom kalla sig musiker? Dom gör ju inte äns samma musik ena dagen till den andra.. (!"/#))=!("#/(=!"(=!!!!!!!!!!! SVORDOMAR !")?#(!"!!)
.. *host* .. härligt med fredag idag förrästen !