CITAT (DieHard @ 2008-12-05, 23:11)

CITAT (bozar @ 2008-12-05, 21:41)

Per Gessle och Europe är nog de enda artister jag verkligen hatar, hatar Europe så mycket att jag gick från en konsert då bandet gjorde en cover på "The Final Countdown".
Gjorde en cover? Lite svårt för ett band göra cover på sig själva. Eller var det PG med band som gjorde en cover av låten? Kan ju knappast bli sämre med de två kombinerat. :D
För i övrigt tycker jag att om man inte gör sina egna gitarrsträngar så får man fan vara utan spela dem. Får sätta på gummisnoddar eller nåt. :P
Usch nu var jag otydlig, orkar inte citera er alla men jag menade att det var ett annat band, Northern, som gjorde cover på the final countdown. Ber om ursäkt för att jag varit otydlig. Det var säkerligen väl utfört, resten av deras låtar var utan anmärkningar men Europe bara för mycket för mig.
Anledningen att jag hatar Gessle är delvis pga att mycket av hans texter förargar mig, främst när det gäller hans soloprojekt, det är en skam mot alla andra artister. Sen är det enligt mig riktigt repetetivt och ackordföljder som får öronen att vilja trilla av. Jag anser att han är sveriges mest överskattade artist. Jag respekterar alla som tycker om Gessle men vice versa verkar väldigt svårt för majoriteten, är verkligen han så viktig för sveriges musikscen rent objektivt sett.