Hoppa till innehåll

Just nu i M3-Nätverket

Aktuella diskussioner

Senaste köp- & sälj från Vend.se

Senaste låtarna

Senaste blogginläggen

Senaste enkäten

• Spelar du i band?
    sep 16 2013 10:20 Liveljud är ett ofta förekommande ämne i tidningen Studio. Vi...

230 aktiv(a) användare (de senaste 30 minuterna)

229 gäster, 0 anonyma medlemmar

Aktuella jobb

230 aktiv(a) användare (de senaste 30 minuterna)

229 gäster, 0 anonyma medlemmar

Hur påverkar annonserna din upplevelse av Studio forum?

• Vänligen logga in för att kunna svara
97 svar till detta ämne

#91 JJRockford

JJRockford

Veteran

• Medlem
  • PipPipPip
  • 5 798 inlägg

Postad 2013-10-24 - 13:20

Men det är just sådana här inlägg som (...) förstör trådar.

Självdistansen på topp idag? :)

Tack för infon. Nu vet vi att din tunga är brun och mats är en människa.

Då går vi be till gudarna att dom blockar dig.

Men det är just sådana här inlägg som dina som förstör trådar. Dom flesta förstår nog att mats är en människa och att att han är sjuk. Medmännsklighet du? Haha tillåt mig skratta.

Jag kan trösta dig med att där är andra som har det svårare än dig. Att du skyller på mig är jäkligt lågt av en person med din ställning.

Själv är jag annars mest nyfiken på att varför din musik skulle vara så välskyddad på Soundcloud?
  • 0
******************************************************************************************
2013-12-16: The Rockford Heroes album
Edge of the silverthorn blev utsedd till 2013 års 4:e bästa skiva av Rockeyez.com. (Före bl a WET, Saxon och Skillet :))

#92 Mats_S

Mats_S

Trombonist

• Staff
  • PipPipPip
  • 1 191 inlägg

Postad 2013-10-24 - 13:35

Jag kan trösta dig med att där är andra som har det svårare än dig. Att du skyller på mig är jäkligt lågt av en person med din ställning.

Jag är medveten om att det ställs högre krav på mig och jag har oftast oceaner av tålamod när det gäller att bemöta folk med taskig attityd, men ibland måste jag få säga vad jag tycker och känner. Jag vill inte "skylla på dig" eller hävda att du är värre än någon annan på forumet, men ditt inlägg kändes bara onödigt och otrevligt.

/Mats
  • 7

#93 joachime

joachime

Meldem

• Medlem
  • PipPipPip
  • 9 374 inlägg

Postad 2013-10-24 - 13:48

Jag har blockat Ironman sedan länge, men hans inlägg dyker ibland upp som citat i andras inlägg. Gissar att det blir mer av den varan ju mer han trollar.
  • 0

Jobbar på XLN Audio men här på forumet är jag mig själv, för det mesta. ;)

#94 Mats_S

Mats_S

Trombonist

• Staff
  • PipPipPip
  • 1 191 inlägg

Postad 2013-10-24 - 13:48

Det känns för övrigt som om den här tråden har spårat ur. Från och med nu kommer vi att radera allt som inte hör till ämnet (er upplevelse av annonsvisningen på forumet). Vi kommer att spara och gå igenom alla synpunkter (tack för dom!) och försöka göra forumet ännu bättre. Återkommer också med svar på en del av frågorna.

/Mats
  • 4

#95 Algotezza

Algotezza

Medlem

• +Plusmedlem
  • PipPip
  • 220 inlägg

Postad 2014-10-24 - 15:27

Jag har inte blockat annonser ändå påstår en fet skylt det var gång jag går in på forumet. Vad är poängen med det?
  • 1

#96 Mats_S

Mats_S

Trombonist

• Staff
  • PipPipPip
  • 1 191 inlägg

Postad 2014-10-27 - 13:49

Vi har tyvärr tekniska problem med "Blockera inte oss"-skylten just nu. Vi håller på att utreda vad det är som gått snett, återkommer med åtgärder så snart som möjligt.

/Mats
  • 0

#97 rundgång

rundgång

Medlem

• Medlem
  • PipPip
  • 204 inlägg

Postad 2014-10-27 - 14:25

Har block på min laptop men inte dom andra ...anledningen är så enkel att på en 13" skärm blir denna sidan för jobbig.
  • 0
Cunnskap är MACKT !

Det kommer en dag då jag laddar upp något här, å addar du mig så addar jag dig <3
http://soundcloud.com/helloim1015

#98 rundgång

rundgång

Medlem

• Medlem
  • PipPip
  • 204 inlägg

Postad 2014-10-27 - 14:42

Jag vet inte hur annonsering funkar och om ni själva väljer. Antar att det är antal klick?

Alla är avtrubbade och har sina inbyggda annons-filter mer eller mindre. Ska man ta ett ex nu när man tittar på annonserna så undrar jag vilka inkomster som te.x Teknik & Trender ger?
"9 saker som kostal lika mycket som en Iphone 6"

Varför skulle detta vara intressant?

"...vi tipsar om vad du kan lägga pengarna på ist."

Borde vara mer givande att ha fåtal bra annonser med reklam som tilltalar forumet än att bomba med bröte ...då ser man ingen ist.

Men som sagt, kan inte branschen. Är det antal klick som ger pengar eller antal läsare på sidan som laddar reklamen?

Redigerat av rundgång, 2014-10-27 - 14:43.

• 0
Cunnskap är MACKT !

Det kommer en dag då jag laddar upp något här, å addar du mig så addar jag dig <3
http://soundcloud.com/helloim1015

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar