Hoppa till innehåll

Just nu i M3-Nätverket

Senaste köp- & sälj från Vend.se

Senaste låtarna

Senaste enkäten

• Spelar du i band?
    sep 16 2013 10:20 Liveljud är ett ofta förekommande ämne i tidningen Studio. Vi...

295 aktiv(a) användare (de senaste 30 minuterna)

294 gäster, 0 anonyma medlemmar

Aktuella jobb

295 aktiv(a) användare (de senaste 30 minuterna)

294 gäster, 0 anonyma medlemmar

Låtskrivarteam söker producent (och demosångare/sångerska)

Låtskrivare producent sångare sångerska

• Vänligen logga in för att kunna svara
10 svar till detta ämne

#1 DIY

DIY

Medlem

• Medlem
  • PipPip
  • 41 inlägg

Postad 2016-10-16 - 20:00

Hej!

Vi är ett låtskrivarteam som skriver kommersiell pop/r'n'b. Vi är nu på jakt efter ytterligare en producent för att få upp tempot i låtskrivandet.

Här är länk till en låt med Matilda Lundberg som släpptes i fredags, som är skriven och producerad av vårt team.

Vi samarbetar över internet så det spelar ingen roll var du bor.

Hör av dig via PM om det låter intressant, gärna med en länk till något som du har skrivit/producerat.

Mvh
Johan

Ps. Vi är också intresserade av att samarbeta med duktiga demosångare/sångerskor, så om du stämmer in på den beskrivningen får du också gärna höra av dig.

• 0

#2 wenblad

wenblad

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 2 inlägg

Postad 2016-10-16 - 22:35

Tja!

Ung producent från Sthlm som sitter i ett studiokomplex på Södermalm. Letar alltid efter samarbeten och ni låter precis rätt. Var jobbar ni någonstans? Sthlm?

Jag jobbar med mycket olika peoducenter och musiker och vi har även några täta samarbeten med flera sångare/sångerskor. Vi skriver och producerar framförallt pop.

Skickar över några länkar till vad jag gör/gjort under morgondagen.

//Wille
  • 0

#3 DIY

DIY

Medlem

• Medlem
  • PipPip
  • 41 inlägg

Postad 2016-10-17 - 16:29

Hej! Låter intressant, skicka gärna några länkar till sånt som du gjort så kan vi prata mer i PM.

/ Johan
  • 0

#4 NoOneKnown

NoOneKnown

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 3 inlägg

Postad 2016-10-19 - 22:09

Hej!

Vi är ett låtskrivarteam som skriver kommersiell pop/r'n'b. Vi är nu på jakt efter ytterligare en producent för att få upp tempot i låtskrivandet.

Här är länk till en låt med Matilda Lundberg som släpptes i fredags, som är skriven och producerad av vårt team.

Vi samarbetar över internet så det spelar ingen roll var du bor.

Hör av dig via PM om det låter intressant, gärna med en länk till något som du har skrivit/producerat.

Mvh
Johan

Ps. Vi är också intresserade av att samarbeta med duktiga demosångare/sångerskor, så om du stämmer in på den beskrivningen får du också gärna höra av dig.

Hej,

Jag är intresserad, kan ni skicka några länkar med er musik så man får höra vad ni söker? Har tyvärr inte spotify.

Jag skickar mer än gärna material jag har gjort.

mvh

• 0

#5 ADCmusic

ADCmusic

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 3 inlägg

Postad 2016-10-24 - 15:35

Tjaa, jag håller just nu på med att producera en låt tillsammans med en sångerska och vi får inte ihop text och melodi-delen.

Min mail är andres_51_52hotmail.com och det är så att ni är intresserade och vill ha låten skickade till er:) 

Ha det gött!

MVH

Andres

• 0

#6 Häggdahl

Häggdahl

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 3 inlägg

Postad 2016-11-17 - 15:36

Hej!

Låter väldigt intressant! Själv proddar jag också pop/rnb åt andra artister. Samarbetar alltid med topliners eftersom text inte är min starkaste sida, så känner flera grymma demosångare. Har studio på Östermalm.

Skickar länkar i ett PM.

Mvh,

Viktor

• 0

#7 Jex

Jex

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 1 inlägg

Postad 2016-12-10 - 00:54

Hej

Annonsen är ju lite gammal nu, men såg den först nu och chansar. Är främst intresserad av jobbet som demosångare. Röstprov finns på 

https://soundcloud.com/joakim-ramstedt

• 0

#8 Milestone Artist

Milestone Artist

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 1 inlägg

Postad 2016-12-12 - 02:18

Tja!

Ung producent från Sthlm som sitter i ett studiokomplex på Södermalm. Letar alltid efter samarbeten och ni låter precis rätt. Var jobbar ni någonstans? Sthlm?

Jag jobbar med mycket olika peoducenter och musiker och vi har även några täta samarbeten med flera sångare/sångerskor. Vi skriver och producerar framförallt pop.

Skickar över några länkar till vad jag gör/gjort under morgondagen.

//Wille

Redigerat av Milestone Artist, 2016-12-12 - 02:19.

• 0

#9 crimzoer

crimzoer

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 1 inlägg

Postad 2017-03-19 - 23:28

Tja!

har ett gammalt röstprov på spotify "supermegadestroyer" heter låten, är intresserad av att sjunga med er, hör av er på mail om ni gillart!

byggkungen@gmail.com

• 0

#10 Aj26

Aj26

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 1 inlägg

Postad 2017-03-23 - 19:47

Hej!

Såg detta precis. Har en grym producent från Atlanta i USA. Har producerat och samarbetat med många. Han söker alltid efter nya samarbeten. Ni kommer inte att bli besvikna.

Skicka gärna ett Pm så ska ni få hans email adress.
  • 0

#11 Monika

Monika

Nykomling

• Medlem
  • Pip
  • 5 inlägg

Postad 2017-03-27 - 23:19

Hej!
Monika här. Titta på mitt instagramkonto:
Soyyomonika. Där har jag lagt upp massor av samples på olika sorters musik.

https://www.instagra.../p/BR_trO-jesf/

https://www.instagra.../p/BRUkYKZjTaG/

Mvh Monika
  • 0

Nyheter och tips från Teknik & Trender. Annons
  • Hitta en gaminglaptop som passar din spelarprofil

Vad ska man egentligen fokusera på om man letar efter en optimal gaming-laptop? Vi tog hjälp av MSI för att få fram ett antal produkter som passar olika kategorier av gamers.

• Vilken router är du?

Att köpa ny wifi-router kan göra vem som helst matt. Segmentet kan utan tvekan arkiveras under klyschan ”en djungel”. Vi tog hjälp av en expert från D-Link för att bringa klarhet i hur man ska tänka.

• Anteckna på papper och spara digitalt

Gillar du att använda penna och papper, men kanske samtidigt saknar att kunna synka dina anteckningar i molnet och jobba vidare med dem digitalt? Då kommer Bamboo Slate och Bamboo Folio från Wacom att passa dig perfekt.

• Enklare att få bra ljud med Yamahas digitala mixerbord

Med lättillgängliga pekskärmar och smarta funktioner gjorde Yamahas TF-serie digitalmixerborden tillgängliga för både amatörer och proffs. Nu utökas familjen för att täcka in ännu fler användningsområden.

Även taggad med Låtskrivare, producent, sångare, sångerska

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar