Hoppa till innehåll

Just nu i M3-Nätverket

Senaste köp- & sälj från Vend.se

Senaste låtarna

Senaste blogginläggen

Senaste enkäten

• Spelar du i band?
    sep 16 2013 10:20 Liveljud är ett ofta förekommande ämne i tidningen Studio. Vi...

Aktuella jobb

Synt såld på auktion för över en miljon

• Vänligen logga in för att kunna svara
6 svar till detta ämne

#1 Nyhetsroboten

Nyhetsroboten

Hjälpreda

• Medlem
  • PipPipPip
  • 2 346 inlägg

Postad 2017-04-19 - 08:29

En åtråvärd vintage-raritet från Roland har bytt ägare för en rekordsumma.

Läs mer
  • 0

#2 D Vibe

D Vibe

morr, spott, fräs

• Medlem
  • PipPipPip
  • 5 222 inlägg

Postad 2017-04-19 - 08:38

Själv köpte jag en tramporgel med drawbars för 20kr på en auktion för ett par helger sen.  ^_^

• 0

#3 drloop

drloop

Nåt med rymden vore kul

• Medlem
  • PipPipPip
  • 10 546 inlägg

Postad 2017-04-19 - 08:39

Själv köpte jag en tramporgel med drawbars för 20kr på en auktion för ett par helger sen.  ^_^

Yeah! :)

• 0

#4 oioioi

oioioi

Veteran

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 556 inlägg

Postad 2017-04-19 - 08:44

Tramporglar är tuffa. Synd bara att de tar sådan plats.

• 0

#5 D Vibe

D Vibe

morr, spott, fräs

• Medlem
  • PipPipPip
  • 5 222 inlägg

Postad 2017-04-19 - 09:33

C86DmJqXgAAeZ6H.jpgHär provspelade min dotter på orgeln precis när vi fick hem den :).. Hade inte hunnit laga tredje drawbaren där dock. Den är fixad nu :)

Den första drawbaren är också trasig, men den kräver mer arbete eftersom den är trög som tusan.

(Bild från mitt twitterkonto...)

• 0

#6 oioioi

oioioi

Veteran

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 556 inlägg

Postad 2017-04-19 - 10:55

Så stilig den är!!!

• 0

#7 hertingen

hertingen

Medlem

• +Plusmedlem
  • PipPip
  • 314 inlägg

Postad 2017-04-19 - 18:19

C86DmJqXgAAeZ6H.jpgHär provspelade min dotter på orgeln precis när vi fick hem den :).. Hade inte hunnit laga tredje drawbaren där dock. Den är fixad nu :)

Den första drawbaren är också trasig, men den kräver mer arbete eftersom den är trög som tusan.

(Bild från mitt twitterkonto...)

Snygg! Ser ut att vara i fint skick. Jag älskar tramporglar. Har själv 2 st. Den där kommer du ha mycket kul med! :)

• 0
Living the dream...

Nyheter och tips från Teknik & Trender. Annons
  • Det här får du inte missa när du skriver kontrakt för att hyra en lokal

Kontrakt Ofta är man glad och ivrig att flytta in när man har hittat en lokal till sin verksamhet. Men det är viktigt att se till att det juridiska blir rätt från början. I Hyreslagen bestäms många av hyresreglerna, i övrigt råder avtalsfrihet. Parterna har alltså stor frihet att i hyresavtalet komma överens om vilka […]

• Ska du flytta? Då ska du tänka på det här

Se till att börja i god tid. Sätt upp mål för lokalprojektet. Ta fram budget, tidplan och bemanning för lokalprojektet. Gör realistiska bedömningar om kostnader och omfattning. Ta hjälp så att de påverkbara kostnaderna som hamnar sist i kedjan inte försummas. Skilj på projektkostnader och löpande driftkostnader – de är lätta att blanda ihop. Ta […]

• OLED och 4K revolutionerar den moderna TV:n

I år får OLED och 4K verkligen fäste på TV-marknaden, och det möjliggör ultratunna TV-apparater med spännande designval.

• Världens första portabla line-array

Bose F1 tar ljudtekniken från arenorna och gör den tillgänglig för klubbar och mindre scener.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar