Just nu i M3-Nätverket
Gå till innehåll

All aktivitet

Detta flöde uppdateras automatiskt     

1. Idag
  2. Orkar inte posta en länk ens...dåligt.
  3. solanas

Det går att skapa musik med vad som helst!

Exakt, och det vill man ju kanske ibland. Men förvrängning och brus är ju lätt att lägga till i efterhand, men inte åt andra hållet, så att säga. :) Men som sagt, det dyraste är inte alltid bäst. Största utbudet av diktafoner i Sverige hittar man hos Dikteringsbutiken. Sen kan man bara kolla på Prisjakt, om det är dem eller Zinuss som är billigast.
  4. Igår
  5. Hej! Ny på forumet men tjuvläst här i några år. Jag gifte mig i Lördags å skrev då en låt till min blivande, de resulterade i 2 st låtar. Skulle jättegärna vilja ha feedback/kritik. Det är mitt och en kompis projekt, och vi har i princip aldrig tidigare spelar in/mixat etc själva men denna gång gjorde vi det.. Mastering lämnade vi dock bort. Vore som sagt kul att höra vad ni tycker. Finns på Spotify under artist : +-NOLL, låtarna i fråga heter ”Nyp mig” samt ”Dröm” tack så länge! /Cris
  6. Die Hard

kan ja inte ladda upp mer än 2 MB!?

Nä. Tror gränsen är 1mb.
  7. kan ja inte ladda upp mer än 2 MB!? Mvh
  8. Sånt har vi lite nu och då här i Malmfälten. 🙃 http://www.nsd.se/nyheter/skakning-i-lkabs-kirunagruva-nm4859837.aspx
  9. Morn & kpd. Ja, inte gick det så bra i fotbollen. En aning väntat men trist. Tyskarna hade mer att förlora än vi, om inte annat så prestigemässigt. De var bättre helt enkelt.
  10. Senaste veckan
  11. Det räckte nästan hela vägen men man får inte fälla motspelaren!
  12. Nä fan nu vart det 1-1! Kul med ledning ett tag. KÄMPA!!!
  13. Jåh! Puuuh. Hur ska det gå, hur ska d bli? Det såg mörkt ut ett tag, tyskarna förde spelet, sedan kom målet. Håller vi ut? Vårt spel håller inte riktigt tysk klass.
  1. Ladda in mer innehåll