Just nu i M3-Nätverket
Gå till innehåll
Thimmie

Finns nu på Spotify m.m

Rekommendera Poster

Nu finns min EP på Spotify, Apple Music, iTunes och Google Play. Jag kör under pseudonymen “sevensleeper”. Kolla upp den! Alla tips och trix välkomnas för framtida inspelningar! :) Jag använder uteslutande Logic, ett M-Audio M-Track Plus II, samt AKG C3000 B-mick.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu finns min EP på Spotify, Apple Music, iTunes och Google Play. Jag kör under pseudonymen “sevensleeper”. Kolla upp den! Alla tips och trix välkomnas för framtida inspelningar! :) Jag använder uteslutande Logic, ett M-Audio M-Track Plus II, samt AKG C3000 B-mick.

Det här var riktigt bra. Diggar skarpt. Snyggt proddad, bra sång & bra låtar. Här är min senaste. Finns överallt från och med igår. Tar gärna kritik av alla slag:

https://open.spotify.com/track/4H9ZLNAkBhJmKhRMCsBzVT

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är inte alls dumt i avdelningen smart pop. Kommer att tänka på sjuttiotalsbandet 10cc av någon anledning. Stör mig dock på distad sång och fejkat vinylbrus.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommenterar som gäst. Om du har ett konto kan du logga in.
Svara på detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...