Just nu i M3-Nätverket
Gå till innehåll
snautz

Bandmedlemmar till band sökes (Alternative/Rock/Metal)

Rekommendera Poster

Hej!

Läste i en äldre tråd här att det ska gå bra att söka bandmedlemmar här (https://forum.studio.se/topic/58012-tips-pa-att-hitta-bandmedlemmar/) så tänkte ge det ett försök!

Det jag söker efter är alltså bandmedlemmar, för att kunna skapa ett band där genren är Alternative/Rock/Metal. Jag söker specifikt efter gitarrist(er), sångare (harsh & clean), sampler/DJ och trummis. Jag har kontakt med ett par folk redan men det är ingen roll som är tagen. Åldersmässigt bör du vara mellan 17-22. Är du äldre eller lite yngre är det ingen fara! Du ska också bo i Stockholm eller kring orterna norr om Stockholm (längs E18). Allra helst i Norrtälje-området.

Mina egna influenser och inspirationer är bl.a. Deftones, Korn, Papa Roach, Chevelle, Meshuggah, Limp Bizkit, Slipknot, Volumes, Breaking Benjamin och Hoobastank.

Jag är beredd på att kompromissa. Eget inspelat material finns. Är du intresserad, eller känner någon som är det, hör av dig till mig via meddelanden. Har du frågor är det bara att ställa dem.

Tack på förhand!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Du kommenterar som gäst. Om du har ett konto kan du logga in.
Svara på detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...