Just nu i M3-Nätverket
Gå till innehåll
Jallz

Aktiv/Ambitiös/Lovande framtid söker mix/mastertekniker

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Tjena,

Har tidigare sökt här på forumet för någon som är duktig på att mixa och mastra för ett lägre pris med snabbt och aktivt samarbete. Vad jag då menar är att man är aktiv och lättillgänglig, samt redo att göra "snabbmixar" för att kunna höra om låten har potential eller inte vid osäkerhet på raw vocals. Tanken med detta kan man säga är att man växer tillsammans och kan ha ett långt samarbete.

Senast hittade jag en otroligt duktig kille som lyckades mycket väl att mixa o mastra mina hiphop låtar, det jag gör är modern populär hiphop kan man säga. Är inte alls missnöjd med vad han gjort men söker här för att se om andra kan hålla samma nivå etc, alltid bra med olika/fler när aktivitet eller liknande minskar.

Kort om mig själv är jag 20 år och har hållt på att göra egen musik i cirka 2 år nu, utvecklingen har varit enorm. Jag har kommit i kontakt med en del industrifolk och andra artister, samt besökt major skivbolag, var där med b.l.a min nuvarande tekniker. Låtar och mer info osv vill jag ej dela här utan det visar jag gärna med eventuella då samarbetspartners. Kvalitén på ditt arbete måste vara industristandard, precis som hitlåtarna idag eller iallafall nära. 

Jag söker inget samarbete med producenter eller andra artister utan är endast ute efter en duktig tekniker som kan jobba aktivt och skapa det sound som är idag i hophop. 

Skriv gärna i PM här så snackar vi vidare genom andra plattformar senare!

Mvh,

Redigerad av Jallz

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Du kommenterar som gäst. Om du har ett konto kan du logga in.
Svara på detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...