Just nu i M3-Nätverket
Gå till innehåll
Levander

Era låtar på Spotify?

Rekommendera Poster

Kopiera idén från tråden om egna låtar på Soundcloud till en tråd om egna låtar på Spotify. Jag sökte efter en här på forumet men fann ingen. Så därför skapade jag denna. 

Redigerad av Levander

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bra låt Levander!! Den satte sig till och med på hjärnan, och jag som inte ens lyssnar på den här genren i vanliga fall ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra låt Levander!! Den satte sig till och med på hjärnan, och jag som inte ens lyssnar på den här genren i vanliga fall ;)

Vad kul att du tycker det. Tack så jättemycket. Jag blev väldigt glad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jättekul att lyssna på era låtar.Jag lyssnade på fem låtar av er var och följde två av er, på den tredje hittade jag ingen följa knapp. Riktigt bra låtar. Upplevde rock, lite funk, det jag tolkade som modern progg, låtar på svenska, någon låt gav mig Kate Bush känsla och riktigt bra instrumental musik som verkligen fick igång mig. Skit kul att höra.

Redigerad av Levander

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu finns en playlist ni kan lägga in låtar på. Tryck först på "följ" sedan kan man redigera. Håll er till max EN låt per artist.

Redigerad av Nikolaus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
På 2017-09-08 på 18:09, Levander säger:

Riktigt cool låt. Någon speciell tanke med valet av titel?

Ja... att färdas genom ett europa som både är fantastiskt men också splittrat. En stolthet hur fin kontinenten är men inte perfekt på nåt sätt. Som en super8 film, fin men spröd och kan börja brinna om man inte är försiktig. 

Redigerad av drloop

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mitt band släppte vår första skiva strax innan jul! Brukar lite halvt på skämt beskriva det som reggae för folk som hatar reggae. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ny på detta forum. Gillar den positiva stämningen. Tycker ni alla gör så pass bra musik så man knappt vågar dela med sig 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
På 2018-01-01 på 17:22, JEvaldsson säger:

Mitt band släppte vår första skiva strax innan jul! Brukar lite halvt på skämt beskriva det som reggae för folk som hatar reggae. 

Diggar det! Skönt sväng och bra produktion!

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
På 2018-01-03 på 22:56, Klingen säger:

Ny på detta forum. Gillar den positiva stämningen. Tycker ni alla gör så pass bra musik så man knappt vågar dela med sig 

Tack för att du trots allt delade! :)

Gillar det råa, sköna rock-soundet. Bra jobbat!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommenterar som gäst. Om du har ett konto kan du logga in.
Svara på detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Läser...