Senaste nytt m3
Gå till innehåll
slejnard

Tips på gratis synthar/piano/orgel

Rekommendera Poster

Hej! 

Finns det några bra gratis vsti synthar pianon stråkar orglar nu för tiden? Försöker lära mig spela klaviatur bättre och skulle vara kul att bredda sin musik. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack die hard! Har du testat? När jag googlar kommer tusentals miljarder tips upp. Tänkte ta hem synth1 bla. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Synth1 testade jag för flera år sen. Visste inte ens att den fanns kvar. Firebird av tone2 var tidigare en betalsynt som släpptes fri för något år sen läste jag. Svårt veta vad du har för önskemål om ljud så det är ändå alltid svårt även om jag skulle ha testat flera. Du får väl helt enkelt ladda ner och testa och se vad du gillar och inte.

Redigerad av Die Hard

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, Die Hard säger:

Synth1 testade jag för flera år sen. Visste inte ens att den fanns kvar. Firebird av tone2 var tidigare en betalsynt som släpptes fri för något år sen läste jag. Svårt veta vad du har för önskemål om ljud så det är ändå alltid svårt även om jag skulle ha testat flera. Du får väl helt enkelt ladda ner och testa och se vad du gillar och inte.

Jo jag får göra det. Vill ha alla möjliga ljud, gärna effektfulla. Tack!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, Erik dP säger:

Jag använder gratisljuden från Spitfire. Använder deras stråkar. Funkar för mig. Dom ger ut nya ljud då och då.

https://www.spitfireaudio.com/labs/

Tack Erik dp, ska kolla upp det. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, Erik dP säger:

Jag använder gratisljuden från Spitfire. Använder deras stråkar. Funkar för mig. Dom ger ut nya ljud då och då.

https://www.spitfireaudio.com/labs/

Kände jag inte till. Laddar ner allt gratis där nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu