Senaste nytt m3
Gå till innehåll
arkade

Producent söker sammarbete(främst sångare)

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Jag har många potentiella hitlåtar på G... :D  Känner ibland att jag sitter på en guldgruva, sedan loopar man refrängen innan låten är färdiga för att de är så bra.. nån producent som känner igen sig haha?

Jag producerar progressive house, edm. 

Jag söker en främst en sångare till mina nuvarande projekt. För att höra lite av vad jag har ett erbjuda, pma mig din discord eller något annat kontaktsätt (Mailar helst inte).. Utan direktkontakt som gäller. Har så många idéer som brister lite utan sångare. 

Har utvecklats något extremt på de månaderna sedan jag senast la upp en låt, så den är helt irrelevant. (Jag snickrade även ihop den på en natt och inte mer)Tack vare att jag är arbetslös har jag suttit uppemot 8-15 timmar och nördat ner mig i FL Studio i flera månader i sträck och är verkligen redo för ett sammarbete. Lyssna först, bestäm dig sen :)  

Att producera åt dig som sångare är också intressant. Keep in mind, jag har hittills producerat den musik JAG gillar, i mitt namn, så om vi inte klickar musikaliskt så lär det inte funka. 

Producentsammarbete på nya projekt är även intressant. Ni kan droppa ett pm ni också. Jag är väldigt sugen på att starta sammarbeten på en gång. 

Jag har då ingen inspelningsbooth eller något sådant, så sångare skall gärna ha inspelningsmöjligheter själv, det vore perfekt. Jag bor i norrland. 

Redigerad av arkade

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu