Senaste nytt m3
Gå till innehåll
slejnard

Ny Låt You Enlight

Rekommendera Poster

Hej!

Passar på att skapa nya låtar under julledigheten :D. Tar gärna all möjlig feedback tex på låten, framförande men även på själva mixen.

Inspelad i Reaper med Cajon och andra percussions som trummor då jag blev less att köra loopar.

You Enlight My Life

OBS! La upp en Ny version. Den gamla finns kvar för beskådan men var så otajt...

Redigerad av slejnard

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ny version. Mer avskalad o liiite tajtare...ny sång etc.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Less is more! Blev riktigt bra! 👍

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack Neosus! Ja den förra blev gryllig. Mer luft och öppet i denna version. Vågade även t.o.m backa på reverbet på leadsången!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Bra låt:thumbsup:. Ett tag sen du sjöng på engelska jan banan. Det enda jag har att invända på är fade out. Har svårt för det men det är en smaksak såklart. Tycker den är för abrubt. Skulle blivit bättre om den klingat ut lite längre.

Redigerad av Die Hard

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack så mycket die hard! Ja det är kul att variera språket och inte låsa sig. Ja faeden blev kanske lite abrupt men ville hålla den kort, kanske för kort. Tack för lyssning :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Blev det bättre med "riktiga" trummor i form av Cajon och Hi-hat än att jag lägger loopar som nåt tidigare alster? :) Vet att tex du,  @Die Hard hade kritik mot det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu