Senaste nytt m3
Gå till innehåll
Die Hard

Windows 10 update

Rekommendera Poster

Se på fan! Det förklarar en hel del, nådde ett konstigt tak på en låt jag jobbar på som innehåller väldigt många olika pluggar, men inte nödvändigtvis många instances av varje plugg, medans filmen jag jobbar på just nu förmodligen har kanske åtminstone 3000 pluggar aktiverade, men minst 2000 av dem är bara Weiss, Flux, Positive Grid, AudioEase, och Acustica. Och även där så använder jag mestadels en eller två pluggar av varje.
Tyckte verkligen det var sjukt skumt, för jag trodde först att projektet hade ballat ur helt, men problemet minskade kraftigt när jag slängde bort allt jag kunde minimera (och ändå få det bättre, givetvis. 20 år gammal mix jag återupplivat som personligt project, många lösningar då var inte vad jag skulle göra idag precis), och när jag slängde bort alla olika gamla EQ- och Compressor-pluggar, främst allt *beeep* Waves, och bara använde Flux och Acustica till filtreringen, så upphörde problemen helt!

Knepigt att man inte hört talas om det taket förut, maskinen jag satt på då var en allt annat än biffig Core2Cuo, och när jag försökte söka på felet så insåg jag bara att jag inte var ensam, men ingen visste varför....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och tack för the update mon 🙂

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu