Senaste nytt m3
Gå till innehåll
red_house_painter

Studiobord (egenbyggt)

Rekommendera Poster

Hej jag undrar helt enkelt om det finns något intresse av att köpa mitt egenbyggda studiobord. Anledningen till att jag säljer av det är att jag har radikalt valt att ändra om mitt outboardsflöde och behöver inte ha så mycket space. Behöver bygga ett tajtare bord.

Notis, nej jag är ingen byggare med maskiner och säljer av bordet för vad jag har lagt ner på material osv...

Kan givetvis fixa fler bilder.

Men i korthet, bordet är byggt i mdf och klätt i plywood som är betsat. Bordet är i 4 delar. Toppskivan, bordsskivan och två "byråor".
3x 8HE rack på överdelen och en 6HE på höger byrå.

Bordet ser väldigt fint ut men tänker att alla dessa grejer är personliga. Antingen tar man det som det är och blir jätteglad eller så slipar man ner plywooden och målar om betsar det bäst man vill.

Man får jättegärna komma och kolla på bordet. Det står i Sockerbruket, Göteborg.

Pris är väldigt svårt att säga i nuläget. Jag har lagt ner ofantligt mycket tid på att bygga det så jag tänker först se om någon har intresse av det.
Om man har någorlunda bra koll på vad MDF och Plywood kostar så vet ni att jag inte säljer det här för 500kr... Och jag kommer inte sälja det över 3000kr heller...

Skärmavbild_2019-02-12_kl._12_54_28.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu