Senaste nytt m3
Gå till innehåll
Fidden

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2

Rekommendera Poster

Ska upp imon 8.15 och jobba.

Wish me luck.

Hoppas på siesta innan matchen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

where am I going? I don't quite know

what does it matter where people go?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Rickard Eriksson äter skolmat ungefär en dag i veckan, av den enkla anledningen att den inte är god. I stället tar han och många andra mackor i skolkiosken eller en lunch på restaurang.

– Det är så modern mat så ibland förstår man inte ens vad det står på menyn. Det borde vara mer husmanskost som paltbröd och fläsk, tycker han.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Rickard Eriksson äter skolmat ungefär en dag i veckan, av den enkla anledningen att den inte är god.

Det var en konstig anledning till att äta den...

I stället tar han och många andra mackor i skolkiosken eller en lunch på restaurang.

– Det är så modern mat så ibland förstår man inte ens vad det står på menyn. Det borde vara mer husmanskost som paltbröd och fläsk, tycker han.

Då vet vi vad han kommer rösta på nästa val.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tjena

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hejsan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Asså shiiiit va äckligt! :lol:

Körde revaxör innan för att få bort en vaxpropp jag tydligen haft i örat ett tag.

Körde allting som vanligt och bah, jahapp här kom de inte ut nånting typ. Sen efter duschen körde jag med en tops för att kolla. Typ tryckte in den å ut kommer den helt jävla orangebrun och full med klägg :P

Sen skulle jag bara känna efter lite med fingret å då känner jag nånting liksom vid örat... pillar lite och får ut sjuuuukaste vaxklumpen! SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!!! typ 1x0.5cm stor och skiftande i färg från ljusgul till mörkbrun :wacko:

:P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

THANKS FOR SHARING!!!! xD xD Va äckligt. :lol::P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska iväg på en stor fest här snart, känner bara en där. Men ska bli trevligt förhoppningsvis.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

AH MÄH Ninjad xD

Kändes lite sarkastiskt annars ja. xD xD

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.