Senaste nytt m3
Gå till innehåll
Sheenius

Studielån Dubspot Acadamy Online?

Rekommendera Poster

Jag hade tänkt att söka till psykologprogrammet hösten 2013, men fram tills dess skulle jag vilja satsa på mitt största intresse, hobby och passion. Musikproduktion that is.

Jag har kikat på Dubspot Acadamy. Antar att ni vet vad det är: http://www.dubspot.com/dubspot-online/

Det jag undrar över är om detta är studiemedelsberättigat eller om jag i sådana fall skulle vara tvungen att både betala kursen och mina egna levnadskostnader.

Skulle uppskatta om någon av er har svar på detta, då detta känns som det jag vill göra just nu!

Mvh Simon

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)

Fråga CSN.

Edit: Eller Mecenat, fast det är väl samma grej.

Redigerad av Naymari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När vi ändå pratar om Onlineutbildning. Vad finns det mer för liknande utbildningar Dubspot?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Om det lönar sig? Beror på  https://credit-10.com/se/goodcash-logga-in/

Att klara sig på enbart CSN utan några extrainkomster går, men beroende på var man bor och pluggar så kan det blir riktigt knapert. För att ha bil skulle jag våga säga att man alltid kommer behöva någon inkomst vid sidan om, om det så bara ger ett par tusen extra i månaden.

Själv lånar jag som om det inte finns någon morgondag, samt att jag jobbar så mycket jag kan på sommaren. Detta tillsammans med att jag hade en fet buffert innan gör att jag inte behöver vända på korvörena varje månad. Har även sett till att hålla nere mina fasta utgifter, t.ex. genom att inte ha bil eller skaffa dyra abonnemang.

Redigerad av Peppe89

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu